wandelexcursie online marketing

Wandelexcursie ‘online marketing voor studenten’

Deze wandelexcursie is een échte aanrader voor studenten die op zoek zijn naar een kort en krachtig advies over de carrièremogelijkheden met online marketing.

Hoe werkt het…?

Voorafgaand aan de wandeling, vraag ik mijn deelnemers om kort wat informatie toe te sturen via e-mail, zoals een algemene introductie van jezelf en wat je graag te weten zou willen komen.

gouvernementsgebouw

 

 

 

 

 

 

 

Gedurende de wandelexcursie, zal ik zoveel mogelijk vragen proberen te beantwoorden evenals informatie geven over online marketing in de breedste zin van het woord. De volgende onderdelen zullen hierbij centraal staan:

  • SEA & SEO (Adwords en zoekmachineoptimalisatie Google)
  • Social Media (adverteren en organisch)
  • Website en webshops (algoritmes en online marketing)
  • Platform sites (Amazon, Bol, etc.)
  • Analytics met data en conversie
  • Reviews en reputatiemanagement
  • Marketing automation & loyalty
  • Opstellen online marketing plan en werken met budgetten
  • Carrièremogelijkheden bij bedrijven

Wie ben jij…?

Mijn naam is Steven Sleegers, 37 jaar oud en woonachtig in Maastricht.
De afgelopen tien jaar, houd ik me intensief bezig met online marketing. Gedurende deze periode heb ik heel wat trainingen verzorgd binnen het bedrijfsleven en onderwijsinstellingen, zowel in binnen als buitenland. Hierdoor heb ik een flinke dosis praktijkervaring opgedaan, die ik graag wil overdragen aan de professionals van de toekomst.

afgraving

 

 

 

 

 

 

What’s in it for you…?

  • Betere inschatting kunnen maken welke uitstroomrichtingen allemaal mogelijk zijn binnen online marketing.
  • Persoonlijke leerdoelen afstemmen op jouw ambities.
  • Gebruik kunnen maken van een uitgebreid netwerk; bedrijven zijn altijd op zoek naar ambitieuze professionals en ik kan je daarbij helpen.
  • Techniek begrijpen die schuilgaat achter het indexeren van advertenties en content.
  • Waarom scoort de ene advertentie beter dan de andere?
  • Hoe worden websites door Google beoordeelt en hoe verhoudt zich dit met de positionering van een website in de organische lijsten van Google?
  • Methodologie aanleren die men voor meerdere doeleinden kan gebruiken, bijv. voor het uitvoeren van concurrentieanalyses, opstellen van een planning en werken met budgetten.
  • Hoe vind je als bedrijf nieuwe klanten.
  • Hoe creëer je trouwe klanten.

Riemst België

 

 

 

 

 

 

Wat moet ik meenemen…?
  • Een paar stevige wandelschoenen of sportschoenen en makkelijke kleding.
  • Eventueel lunchpakket met wat drinken, tijdens de tocht lopen we langs een supermarkt en er bevinden zich ook meerdere drank en eetgelegenheden.
  • Eventueel pen of papier, na afloop krijgen alle deelnemers per e-mail een samenvatting van de lesstof evenals de mogelijkheid om nog aanvullende vragen te stellen.
Hoe lang duurt het…?
  • De wandeling incl. pauze zal circa 3,5 uur in beslag nemen.
Wat bij slecht weer…? Dan zijn er de volgende opties:
  • Nieuwe datum plannen
  • 1 op 1 sessie via Skype, tijdsduur 60 min.
Wat kost het…?
  • Per deelnemer geldt een tarief van € 100,-.
  • Het bedrag kan voorafgaand aan de wandeling contant worden overhandigd of per bankrekening.
Groepsgrootte:
  • Minimaal 5 deelnemers
    Maximaal 10 deelnemers

oude ingang grot Sint Pieter

 

 

 

 

 

Niet inbegrepen:

  • Reiskosten, deelnemers dienen zelf zorg te dragen voor de vervoerskosten van en naar centraal station Maastricht.
  • Drank en voeding, deelnemers dienen zelf zorg te dragen voor deze kosten.

Maastricht

 

 

 

 

 

Startpunt en eindpunt:

  • centraal station Maastricht.
  • Mocht je besluiten met de auto te komen, dan zijn er in Maastricht een aantal locaties waar je gratis kunt parkeren, het is dan meestal nog wel 10 tot 15 min. lopen tot aan het centraal station.

Aanmelden:

  • Kan via het contactformulier. Er zal vervolgens contact met je worden opgenomen om een datum in te plannen. 
  • Voor specifieke vragen, neem dan eveneens contact op via het contactformulier.